Terug naar overzicht

Insights Driven Marketing Events

VLAIO erik.keustermans@vlaio.be

Campus T2

Iedereen heeft zijn mond vol van het belang van data. Bedrijven nemen hierbij een voorbeeld aan de Facebook’s en google’s van deze wereld. Dikwijls beseft men dat men “iets” moet doen met de data waarover men beschikt maar men weet niet altijd hoe je dit best aanpakt. Vaak ligt ook de aandacht op het beheer van contacten, de klassieke CRM aanpak, en niet op het begrijpen van het gedrag, customer engagement om basis van klanteninteractie. Hoe zet je nu een goede structuur op om alles uit deze data te halen? Hoe genereer je meer sales door slim gebruik te maken van beschikbare data?

 

Docent: Kris Vranken, Owner & managing Director van Stratics, Belgian Direct Marketing personality award winner. Kris heeft niet enkel een passie voor data, marketing, wiskunde en statistiek maar ook voor psychologie en sociologie.

 

Wil je hierbij zijn? Stuur dan een mailtje naar erik.keustermans@vlaio.be

OPGELET: de plaatsen zijn beperkt! Snel zijn is de boodschap!