“Voorbij de prompt: de toekomst van AI-gedreven softwareproducten”
In deze inspirerende sessie gaan we dieper in op de impact van AI op software producten. Niet hoe je louter LLM’s integreert in je app, maar we verleggen de blik naar wat erna komt: de opkomst van agentic AI — systemen die zelfstandig doelen nastreven, proactief handelen en met gebruikers samenwerken als intelligente co-agents. Deze sessie gaat over de impact van agentic AI op de product strategie alsook op de manier waarop we producten ontwerpen en bouwen, de technologische implicaties en strategische afwegingen die horen bij het bouwen van AI-first producten.
Twee CPO’s uit het werkveld delen hun visie:
• Johan Dek van Mobietrain
• Thomas Dhollander van Timeseer.ai en voorheen ook CTO van Trendminer
We verkennen vragen als:
• Welke impact heeft de opkomst van agentic AI op mijn product strategie en visie?
• Hoe ziet een softwareproduct eruit dat gebouwd is rond een agent in plaats van een gebruiker?
• Nice to have versus need to have?
• Welke nieuwe rollen en verantwoordelijkheden ontstaan binnen productteams?
• Wat vraagt dit van onze data-infrastructuur, ethiek en governance?
• Hoe ontwikkel je een go-to-marketstrategie voor AI-gedreven producten?
• Wat betekent AI voor pricing, positionering en differentiatie?
Deze sessie is bedoeld voor de founders, CEO’s, CPO’s en CTO’s van LRM portfoliobedrijven die verder willen denken en willen begrijpen hoe agentic AI een fundamentele shift betekent in product strategie en softwareontwikkeling. Het is de bedoeling om van deze sessie een open en interactieve discussie te maken, we creëren ruimte voor reflectie, vragen en het delen van eigen ervaringen rond het bouwen en lanceren van AI-gedreven producten
Wil je deelnemen?
Het aantal plaatsen is beperkt tot 20 – deelname is gratis, enkel aanmelden via volgende link:
Wil je erbij zijn? Stuur een mail naar m.beenders@lrm.be