Limburgse UCLL-studenten openen 8 pop-ups op Hasseltse en Genkse toplocaties
De hogeschoolstudenten Bedrijfsmanagement aan de UCLL zijn van heel wat markten thuis. Dat bewijzen de laatstejaars van het keuzetraject KMO & Ondernemen in Limburg. Vanaf 9 februari zijn hun 8 pop-up stores te ontdekken op 2 toplocaties: Dr. Willemsstraat 2 in Hasselt en Shopping 1 in Genk.
Je kan er tal van duurzame producten en lokale lekkernijen vinden, waarbij de studenten de winst van hun project doneren aan een zelfgekozen goed doel; BNI Foundation Belgium. Nog tot en met 24 februari zijn de pop-ups te bezoeken, van maandag tot zaterdag (10u-18u). Ook de webshops blijven lopen tot die einddatum.
Van een webshop tot fysieke verkoop
De studenten zijn al sinds het najaar aan de slag in hun webshops maar staan eind deze week voor het eerst achter de toonbank en gaan dus volledig ‘omnichannel’ met meteen twee fysieke locaties, eentje in Hasselt en eentje in Genk.
Locatie
De 8 pop-ups zijn geopend in Hasselt en Genk:
- Dr. Willemsstraat 2 te Hasselt
- Shopping 1 te Genk
Nog tot en met 24 februari zijn de pop-ups te bezoeken, van maandag tot zaterdag (10u-18u). Ook de webshops blijven lopen tot die einddatum.
Meer gedetailleerde info over de 8 shops vind je op www.ucll.be/popupslimburg of hieronder een linkje naar elke shop.
- Home – Studio Bloom (studiobloom-webshop.be)
- Apero’clock | Jouw apero-box voor een gezellige avond (apero-clock.be)
- BeeLeaf | BeeLeaf, natuurlijk genieten van honing en thee (beeleaf-ucll.be)
- Mazeru – Mazeru Cocktails
- Home – Nordic Touch
- Pet – Up | Voor dieren met smaak!
- Second Home (webshop-secondhome.be)
- Up Life | Healthy mind in a healthy body
