Terug naar overzicht
29 november 2019

Meet the LSU Community: Hillview In de kijker

Meet the LSU Community: Hillview

…Kunnen jullie zich even voorstellen?
Filip Hellings
is een autodidact op het gebied van videoproducties. Studeren heeft hem nooit iets gezegd, hij had een passie voor video’s maken en heeft dat al doende geleerd met behulp van het internet. Door die ervaring en die groei is hij intussen vooral verantwoordelijk voor het productie-gedeelte. Enerzijds door zelf te produceren, anderzijds door de juiste persoon van ons team te koppelen aan de juiste opdracht. Filip is de organisator en de bewaker van de kwaliteit van onze producties.

Ik, Sam Conings, hield wel van studeren en heb verschillende studies in de richting marketing afgerond en beschik over werkervaring in die sector. Daardoor ben ik vooral verantwoordelijk voor de marketing/strategische kant van het videogebeuren. Terwijl Filip waakt over de kwaliteit van de video’s, waak ik over het feit dat de video’s in lijn liggen met de strategie van de klant.

We zijn al jarenlang vrienden en hebben elkaar ontmoet op de volleybal in Genk. Omdat we beide ondernemende types zijn en ervan houden om eigen baas te zijn, uitdagingen opzoeken en we graag willen groeien als persoon, zijn we al snel goede vrienden geworden. En omdat we complementaire kennis, ervaring en interesses hebben, was Hillview starten een logische stap. “Ondernemen met vrienden” is voor ons nog nooit een probleem geweest omdat we maandelijks, structureel een diepgaand (evaluatie)gesprek voeren over zowel onze privé als zakelijke kant.

… Wat doet Hillview?
…Onze aanpak of DNA bestaat uit 3 delen.
Wij helpen merken met hun video uitdagingen. Hillview doet videostrategie en -productie. Elk project start voor ons bij de juiste strategie. De eerste stap is altijd om met onze klant rond de tafel te zitten zodat we alle info krijgen over hun merk, doelgroep, en doelstellingen. Pas wanneer we een videoproject op tafel kunnen leggen dat perfect matcht met hun uitdagingen, beginnen we aan de productie. Het gebeurt dat we tijdens die strategische meetings ontdekken dat de klant eigenlijk totaal andere producties nodig heeft dan ze origineel dachten. Het gaat hier trouwens niet enkel om commercials, maar ook om explainers, lessenreeksen, aftermovies, … Het aanbod van producties is breed.

Wij willen werken als een “devoted family”. Dat wil zeggen dat wij zeer veel belang hechten aan de kwaliteit van en de band met ons team. Wij werken niet met een database van freelancers, maar kiezen er bewust voor om met een selectie van gepassioneerde freelancers te werken waar we écht in geloven en waarmee we een persoonlijke band kunnen opbouwen. Wij willen iedere freelancer persoonlijk ontmoet hebben en werken enkel samen indien er een klik is op gebied van persoonlijkheid, passie en kwaliteit. Die “devoted family” aanpak trekken we ook door naar onze klanten. Wij willen als familie aanvoelen. Klanten mogen nooit het gevoel hebben dat ze een nummer in ons orderboek zijn. Wij werken aan een hechte band en willen aanvoelen als een in-house video agency. Door te kiezen voor die aanpak beperken we ons ook bewust in het aantal klanten.

Wij kiezen daarom om ons te focussen op “Ambitious brands”. Dat zijn merken die heel duidelijk weten waar ze als merk naartoe willen en daar intern ook bewust voldoende middelen voor vrijmaken. Ze moeten zich bewust zijn van hun challenges en daar écht aan willen werken.

…Op welke manier(en) heeft LSU jullie geholpen?
Marc Beenders en Jasper Olaerts (coach) nemen voldoende tijd om te luisteren naar ons verhaal en naar onze challenges. Ze brengen ons dan snel in contact met de juiste personen, waardoor we aan een sneltempo kunnen blijven groeien.

Meer info: www.Hillview.be

 

 

Delen:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

NieuwsWhat‘s new around the block