Meet the LSU Community: Marnick en Natalie: Stand Up Company

Wie zit er achter Stand Up Company?
Natalie en Marnick, aangenaam ☺ Wij zijn life and business partners. Twee enthousiaste mensen met een passie voor storytelling, deep listening en heldere communicatie, want vertrouwen en aandacht is de basis van elke gezonde relatie. We hebben beide een marketingachtergrond, maar bewandelden een verschillend pad alvorens samen te besluiten Stand Up Company (standupcompany.com) op te richten. Natalie reisde 8,5 jaar de wereld af als aankoopster voor kledingmerk JBC. Van de Europese modesteden als Milaan, Parijs en Barcelona tot de productiehallen in China, India en Bangladesh. Haar doel, mannen en vrouwen zich goed laten voelen in hun kleren en daarmee hun zelfvertrouwen boosten. Ook met haar make up en skincare webshop (shop.touchofblush.be) blijft ze naast het werk voor Stand Up Company deze passie doortrekken in alles wat ze doet. Marnick dook meteen de reclamewereld in bij RCA, om te eindigen in de FMCG-wereld als Sr. Digital Manager bij Pepsico. Deze loopbanen toonde hun dat er heel wat leiders, ondernemers en professionals zijn die boordevol goede ideeën zitten, maar nog niet genoeg gehoord worden door o.a. gebrek aan zelfvertrouwen, niet weten hoe zich precies uit te drukken, niet meer zien welke meerwaarde ze hebben,… Wij willen al die mensen een stem geven. Hun laten opstaan voor hun product, dienst of idee waarin ze geloven en zorgen dat ze op hun eigen authentieke manier zichzelf en andere kunnen inspireren tot het nemen van actie. Met als gevolg dat ze hierdoor eruit springen in life and business. In short, STAND UP to STAND OUT!

Check ook het Stand Up to Stand out boek: www.standupcompany.com/book

Waarvoor kunnen ze bij jou terecht?
Iedere professional die op zoek is naar motivatie, inspiratie, een sterk verhaal, een duidelijke value proposition of een betere connectie met zijn of haar team, kan op ons beroep doen. Het maakt niet uit of je een HR, directie, finance, IT of sales achtergrond hebt. Elke vorm van communicatie (offline/online) is tussen mensen. Mensen houden van zaken die ze kennen, als positief ervaren en gaan deze vervolgens vertrouwen en aandacht geven. Dat vertrouwen en die aandacht verdienen voor jou en jou boodschap is waar wij mee aan bouwen. Via:

  • Projectondersteuning bv. boodschapen vormgeven en key stakeholders coachen deze op de juiste manier te communiceren binnen een change-project
  • Trainingen en workshops in groep voor sales, marketing, directie teams in storytelling, communicatie en online/video communicatie
  • 1-to-1 mentorship programma’s
  • Ad hoc coaching voor ondernemers om te bouwen aan hun pitch of bedrijfspresentatie
  • Keynotes rond remote working/online meetings, storytelling & change communicatie

Download de gratis ebooks: www.standupcompany.com/resources

Op welke manier heeft LSU of Corda Inc je geholpen?
Ondernemen, zeker in het begin, is vrij eenzaam. Ook al ben je met twee of drie founders. Het kan soms een eenzame rollercoaster van ups-and-downs zijn. Zeker, als je zoals ons niet gewend bent van veel hulp te vragen. Door op de Corda Campus te gaan werken, werd dit meteen doorbroken en werden we omringd door mensen die in hun vakgebied hetzelfde avontuur gestart waren. Wie doet wat, overwinningen vieren en herkennen, leren van andere die ergens een diepe expertise in hebben bv. legal, finance, IT,…

De support die we al gekregen hebben van andere Corda bewoners tijdens very stressy moments was super mooi om te zien en te ervaren. Een ’if the tied rises all boats go up’- mentaliteit. Door deze onderlinge support, opvolging en small talk aan het Monx (monx.be) koffiemachine zijn Natalie en ik er niet alleen beter op geworden in onze mindset, ons netwerk en onze motivatie om elke dag te blijven gaan, maar we hebben er ook nog eens prachtige vrienden aan overgehouden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© Limburg Startup - LSU 2020