Startup Révvi fusioneert met ISBC Sport uit Nederland

Het Belgische Révvi uit Oudsbergen is een jong bedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige en exclusieve verzorgingsproducten voor kinesisten, sportmasseurs en speciaalzaken. Het doel? Sporters beter én blessurevrij laten presteren. Sinds de opstart kende Révvi een explosieve groei. Dat resulteert vandaag in een trouw cliënteel van topsporters, teams, kinesisten en ziekenhuizen.

De startup fusioneert vandaag met ISBC Sport uit Echt (NL). De twee toonaangevende bedrijven op vlak van sport en verzorging slaan de handen in mekaar om de internationale markt te veroveren. De eerste directe gevolgen? Een uitgebreider productaanbod, een samensmelting van de voorraden én een spiksplinternieuwe webshop voor individuele sporters en professionals.

Sinds dag één streeft ISBC Sport naar innovatie en creativiteit. “Onze klanten een totaalpakket aanbieden: dat is één van de speerpunten’, zegt Remko Sijben, CEO van ISBC Sport. “Om die reden wordt Révvi onderdeel van onze familie. We merken dat niet alleen clubs maar ook individuele sporters een oplossing zoeken om zich correct te verzorgen en zo hun favoriete sport in de best mogelijke omstandigheden uit te oefenen. Révvi is hierin op erg korte tijd toonaangevend geworden. Daarom willen we dit verhaal doortrekken naar onze klanten, wereldwijd en in alle markten waar we actief zijn.”, vult mede-zaakvoerder Kurt Molin toe.

Aanzienlijke productuitbreiding
Door de alsmaar groeiende aandacht voor lichaamszorg – voor, tijdens en na het sporten – neemt de noodzaak aan goede producten voor de individuele sporter en clubs toe. “Onze professionele klanten kennen de Révvi-producten intussen erg goed en zijn daardoor in staat om correct advies te verlenen aan haar patiënten. Op die manier kan iedereen zijn of haar verzorging thuis eenvoudig verderzetten”, legt Geoffrey Pieklak, zaakvoerder van Révvi uit. “Onze aanpak en filosofie sluiten bovendien perfect aan bij de missie en visie van ISBC. De ambitie? Top of mind zijn bij iedereen die in aanraking komt met verzorging en sport. Deze fusie laat toe om onze aanpak naar zoveel mogelijk mensen te brengen. En dat zowel in de diepte, via een aanzienlijke productuitbreiding, als in de breedte dankzij de wereldwijde samenwerkingen die ISBC heeft.”

Hoofdkantoor in Echt
Om de medewerkers maximaal te laten samenwerken en de klanten optimaal te bedienen, kiezen de twee bedrijven voor een hoofdkantoor in het Nederlandse Echt. “Daar hebben we ook een distributiecentrum van meer dan 5.000 m2 en een mooie showroom van meer dan 450m2”, zeggen de zaakvoerders. “Intussen telt het team ruim 30 medewerkers en hebben we momenteel 3 nieuwe vacatures openstaan. Maar om onze ambitieuze groeidoelstellingen waar te maken, zal dat cijfer snel stijgen.”

Gloednieuwe webshop
Benieuwd naar het productaanbod? Via révvi.eu kom je terecht in de gloednieuwe webshop. “We mikken hier bewust op twee doelgroepen: zowel de individuele sporters als de professionals. Naast de uitgebreide productinfo vind je er ook evidence based studies over de werking van bepaalde unieke producten.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© Limburg Startup - LSU 2021