Een werkplek boeken in één van onze incubatoren? Dat kan hier.

Succesvolle multi-channel campagne met White Light en diverse startups voor  JBC 

Verwen je kind met een gepersonaliseerde animatievideo van de Paashaas. Na een succesvolle digitale Sinterklaasactie, laat JBC zich ook met Pasen niet door de coronamaatregelen uit het lood slaan. White Light uit Genk ontwikkelde voor elk gezin een gepersonaliseerde animatievideo waarvan de beleving tot in de winkel wordt doorgetrokken.  JBC zet op deze manier haar strategie om haar kleinste klanten gepersonaliseerd te benaderen opnieuw in de verf.

De retailsector moet zichzelf in deze tijden steeds heruitvinden en inzetten op alle mogelijk verkoopkanalen. Winkels die inzetten op deze zogeheten multichannel benadering, zijn het meest weerbaar in deze coronatijden.  JBC loopt hierin graag voorop.

Katrien Vangrunderbeeck, JBC
“Als authentieke Belgische kledinglijn kiezen we ervoor om op alle kanalen aanwezig te zijn en snel te kunnen schakelen tussen de kanalen in functie van de omstandigheden en de noden van onze klanten. Onder de huidige omstandigheden gaat er extra aandacht naar het digitale.”

Beleving op maat is voor JBC een sleutel tot succes. Met de vorige video van de Sint wisten White Light en JBC meer dan 100.000 kinderen te verblijden met een gepersonaliseerde boodschap. Het is spannend afwachten hoeveel kinderen de weg gaan vinden naar www.jbc.be/paashaas.

Lieven Engelen, White Light
“We trekken het beeld van de paashaas mee door tot in de winkel met een toffe display en een zoektocht naar de kleren van de paashaas. We zijn blij dat de coronacijfers de goede kant op gaan en de klanten van JBC er alsnog van kunnen genieten”

Samenwerking tussen 7 Limburgse bedrijven
Naast haar eigen creatieve en digitale cel heeft White Light dit project gerealiseerd dankzij de input van maar liefst 7 bedrijven waarvan 6 uit Limburg. “We zijn bijzonder dankbaar dat al onze partners tot het uiterste zijn gegaan om dit project tot een goed einde te brengen. We hebben alvast unieke ideeën voor een volgende multichannel beleving.”, besluit Lieven Engelen van White Light.

Met dank aan alle partners van de Paashaas: JBC, White Light, Partly Fiction (Kristof Luyckx), Medialife, Dignify, Sandbox Services, Jerotronics en Becontent

© Limburg Startup - LSU 2024